2011. április 26., kedd

Az előzetes párizsi tervek

Ahogy arról már régebben említést tettem, Tristan spannal több ízben ültünk le megtémázni, hogy mi az amit érdemes megnézni, mi az amit nem, és hogy hogyan lehetne 3 +2*0,5 napra sűríteni az összes programot. Összeírtunk vagy 30 látnivalót első ízben, megkaptam a feladatot tőle, hogy nézegessem meg őket neten. Később összeültünk megint, h pontos tervet készítsünk, melyik nap hova és mikor menjunk. Térképen jelölgettük a dolgokat, ami a végére így nézett ki:

A kis zöld dolgokat mind meg akartuk nézni, némelyikre volt terv estére és reggelre is. Amikor ezt a bejegyzést írom (május 4), a párizsi kirándulás már lejazlott, nem árulok el vele nagy titkot, ha azt mondom, baromira nem tudtuk tartani a tervet... Dobival leloncsolva érkeztünk, Endre nem tudom előtte fársdt volt-e, de ha nem, hát itt megkapta. :D :D 3 napra Párizsba senki ne akarjon menni! Ha kitartó, és van mehetnéke, és nem csak 3 dolgot akar 3 nap alatt megnézni valaki, akkor MINIMUM!!!! 5 nap kell, vagy több... Egyéb esetben tuti hogy túl sok olyan dolog fog maradni amire azt mondja az ember, hogy basszus ezt sem láttam, pedig ott voltam. Ezt akartam én elkerülni, ezért volt a mi tempónk iszonyat feszített. És mi lett? csak maradt még ez-az. Bár ezt szerintem Dobi nem nagyon bánja. Jöjjönek a részletek....